söndag 18 oktober 2009

tack tack tack Sofia Pontén


I dag är sista dagen som utställningen Eternal Return har öppet. Det känns lite overkligt att det projekt jag fick en idé om för två år sedan och som blev verklighet med hjälp av Magasinet, Falu Kommun och Skolförvaltningen nu snart är över. I fredags hade vi en fantastiskt rolig vernissage med massa folk. Jag höll ett nervöst tal av något slag som jag inte riktigt hade hunnit planera men jag hoppas att det jag försökte säga gick fram. Något som jag vet inte gick fram, eftersom jag glömde säga det, var ett enormt stort tack till min syster Sofia Pontén. Utan henne hade inte det här projektet gått att genomföra. Det här är t.ex den första text jag skriver till bloggen, det är Sofia som sett till att den lever. Sofia har funnits med i varje steg i arbetet med Eternal Return och hjälpt mig med ALLT. Hon är utan tvekan världens bästa syster och projektledare. Hade inte du varit med mig Sofia och trott på idén och hjälpt mig utforma den tror jag inte att Eternal Return hade blivit av. Tack tack tack tack världens bästa Sofia.

Kajsa Pontén

1 kommentar:

  1. Sofia fick till och med hjälpa mig publicera detta inlägg...

    SvaraRadera